فروشگاه تولیدی کیف چرم فاخر
دانستنیها

۷ نکته ضروری خرید محصولات چرمی

در هنگام خرید محصولات چرمی مانند ، انواع مدل های کیف اداری چرم طبیعی مردانه و یا زنانه ، کیف پول چرم اصل ، کمربند چرم طبیعی مردانه ، انواع کیف دوشی چرم طبیعی ، کیف سامسونت چرمی ، بوت و چکمه چرم طبیعی و … گاها به دلایل گوناگونی از جمله سطح آگاهی ناکافی از تشخیص نوع چرم و یا به دلیل زیاده خواهی (فریب) بعضی از فروشنده ها و فروشگاه های غیر تخصصی ممکن است چرم نامرغوب و یا حتی غیر چرمی مثلا کیف اداری مردانه چرم مصنوعی را به قیمت بسیار گزاف و به عنوان چرم طبیعی و به قیمت کیف چرم لوکس در اختیار خریداران قرار دهند . برای حل مسائل این چنینی و همچنین تجربه یک خرید موفق و آگاهانه چه بصورت خرید حضوری و چه خرید اینترنتی کیف چرمی (خرید آنلاین از فروشگاه های تخصصی محصولات چرمی و فروشگاه های چند منظوره) از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید :

  • فروشگاه تولیدی کیف چرم فاخر

    فروشگاه تولیدی کیف چرم فاخر

    همواره سعی کنید هنگام خرید محصولات چرمی چه به صورت حضوری و چه در هنگام خرید آنلاین و اینترنتی حتما از فروشگاه های چرم تخصصی که فقط محصولات چرمی ارائه می کنند خرید کنید (تولیدی کیف چرم)، زیرا در این حالت شما قطع به یقین از یک مرکز تخصصی (تولید کننده کیف چرمی ) که اطلاعات کافی جهت مشاوره و راهنمایی در انتخاب و خرید محصول مورد نظر را دارد خرید می کنید و میتوانید با اطالاعاتی که فروشنده یا سایت در اختیار شما قرار می دهد در انتخاب محصول خود بهره بگیرید .
    نکته : این فروشگاه ها به دلیل اینکه گاها ، تولید کننده و فروشنده دست اول محصولات خود هستند قطعا محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب تر (کیف چرم ارزان) و بدون در نظر گرفتن هزینه های مازاد (پورسانت ، واسطه گری و … ) برای فروش عرضه می کنند.

  • در هنگام خرید محصولات چرمی حتما از فروشنده بخواهید که علاوه بر درج عنوان چرم طبیعی بودن کالا در فاکتور ، کارت ضمانت کیف چرم ، کفش چرمی ، کمربند چرم ، کیف پول جیبی چرم مردانه و … را نیز به همراه فاکتور محصول به شما تقدیم نماید و فقط به گفتار لفظی شخص فروشنده بسنده نکنید که اگر بر خلاف ادعای فروشنده شما یک محصول غیر چرمی (چرم مصنوعی) را به عنوان محصول چرمی خرید کردید با سند و مدرکی که در اختیار دارید (فاکتور فروش کیف چرمی و کارت گارانتی محصول چرم ) بتوانید از حق خود دفاع کنید .
  • محصولات چرمی با توجه به اینکه از چرم طبیعی گاوی (و یا چرم گوسفندی برای کیف های زنانه و پوشاک ، و چرم بزی) در ساخت آن استفاده شده است دارای نشانه های بارز و کاملا آشکاری نسبت به محصولات غیر چرمی (چرم مصنوعی و چرم صنعتی ) هستند که با اندکی تجربه و همچنین دقت در بافت چرم ، لطافت چرم ، بوی چرم ، پرز پشت چرم و غیره می توانید به راحتی برای مثال یک کمربند چرم طبیعی را از یک کمربند طرح چرم و یا چرم مصنوعی از هم تشخیص دهید . اگر در این زمینه زیاد خبره نیستید پیشنهاد میکنیم این مقاله (تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی ) را با دقت مطالعه کنید .
  • دوام و دوخت چرم : کلیه محصولات چرمی لزوما با دوام و دارای طول عمر بالا نیستند عمر و دوام کیف های چرم علاوه بر نوع و کیفیت چرم بیشتر به دوخت آن بستگی دارد پس در هنگام خرید محصولات چرمی خیلی خیلی به دوخت آن دقت کنید دوخت ها نباید کج باشند و یا خیلی به لبه کار نزدیک باشد همچنین دسته کیف علاوه بر چسبی که موقع نصب اتصالات به کار برده می شود ، باید با دوخت محکم و یا پرچ قوی و یا یراق آلات با کیفیت فلزی به بدنه کیف متصل شده باشند .
  • یراق آلات چرمی : هنگام انتخاب و خرید انواع کیف چرم ، کمربند چرمی و ست کیف چرم و غیره به ظرافت و کیفیت یراق آلات به کار برده شده دقت کنید و کاملا چک کنید که قفل ها ، سگک ، مودبرها ، زیپ و سرزیپ ، حلقه نیم گرد و اتصالات بند ها کاملا فلزی و با آب کاری با کیفیت استفاده شده باشد ، معمولا زیپ های فلزی در محصولات چرمی علاوه بر زیبایی ، دوام و عمر بالاتری نسبت به زیپ های پلاستیک دارند . اگر بصورت حضوری قصد خرید کیف را دارید چندین بار قفل ها و زیپ ها را باز و بسته کنید تا از روان بودن و کیفیت بالای آن مطمئن شوید .
  • رنگ کیف چرمی : اغلب محصولات موجود در بازار قائدتا در رنگ های مشکی ، قهوه ای روشن و تیره و عسلی موجود هستند زیرا به گفته تولید کننده های کیف چرمی و فروشگاه های فروش کیف چرم طبیعی این رنگ ها بیشتر برای محیط های رسمی و روزمره مناسب تر هستند و ست کردن این رنگ از کیف های چرمی معمولا با کفش ، کمربند و ساعت چرمی مخصوصا برای آقایان راحت تر است البته در هنگام خرید هر نوع محصول چرمی بیشتر سلیقه ی شخصی ، محیط کار و یا سایر لوازمی که قرار است با کیف خود همزمان استفاده کنید نیز شما را در انتخاب رنگ نهایی می تواند کمک کند .
  • تو دوزی داخل کیف : در هنگام خرید محصولات چرمی علاوه بر قسمت خارجی و ظاهری کیف سعی کنید تو دوزی داخلی کیف رو هم با دقت مشاهده کنید که هم از آستر خوب و با کیفیت و هم ظرافت و دقت خوبی در دوخت آن بکار برده شده باشد . زیرا اگر این نکات رو خوب و با دقت بررسی نکنید و با توجه به اینکه قرار است به طور روزمره از کیف استفاده کنید باید مطمئن شوید که آستر و تو دوزی داخلی کیف برای شما مشکل ساز نخواهد بود .

جهت مشاهده محصولات فروشگاه آنلاین چرم فاخر کلیک کنید ، همچنین جهت اطلاع از تخفیف ها و فروش های ویژه و اطلاع از کدهای تخفیف چرم فاخر صفحه اینستاگرام چرم فاخر را دنیال کنید

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *