1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت

    استفاده از فروشگاه کیف چرم فاخر به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

    1. خرید کالا از فروشگاه اینترنتی چرم فاخر بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
    2. کلیه محصولات این سایت جهت خدمت رسانی به مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به فروشگاه چرم فاخر بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@fakherleather.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
    3. کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
    4. فروشگاه اینترنتی چرم فاخر هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
    5. تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی چرم فاخر با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
    6. ارتباط فروشگاه اینترنتی چرم فاخر با کاربران از طریق www.fakherleather.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
    7. فروشگاه اینترنتی چرم فاخر به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  2. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

    از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی چرم فاخر ، سایت www.fakherleather.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

    1. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی چرم فاخر درج نموده است.
    2. خریدار ، خود به هنگام ثبت سفارش کالا، مشخصات و نحوه ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع فروشنده می رساند.
    3. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال است.
    4. مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی چرم فاخر درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
    5. در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
    6. خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
    7. خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا وجه فاکتور را کارت به کارت نماید (وجه نقد دریافت نمی شود). در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید و خریدار موظف است هزینه رفت و برگشت پیک را پرداخت نماید .
  3. شرایط حمل و تحویل کالا

    مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

    ارسال سفارشات در محدوده تهران بزرگ از طریق پیک و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه شرکت پست و تیپاکس انجام می شود.

    الف) در مراکز استان و شهرستان (بجز تهران)

    1. حمل کلیه سفارشات توسط شرکت پست  و تیپاکس صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی چرم فاخر هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط شرکت پست و تیپاکس را ندارد.
    2. برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط شرکت پست و تیپاکس صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: http://newtracking.post.ir که متعلق به شرکت پست است استفاده نمائید.
    3. مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا پنج روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
    4. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به شرکت پست به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
    5. ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور شرکت پست در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی چرم فاخر هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.

    ب) در محدوده تهران بزرگ

    1. حمل کلیه سفارشات توسط پیک اسنپ باکس صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی چرم فاخر هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد.
    2. پس از حمل هر محموله توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می شود.
    3. مدت زمان تحویل محموله ها در تهران یک ساعت پس از واریز وجه و یا صدور صورتحساب می باشد. (به غیر از روزهای تعطیل رسمی )
    4. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
    5. هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی چرم فاخر هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.
  4. شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

    الف) برگشت کالا (حق انصراف)

    1. قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.
    2. بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی چرم فاخر بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

    ب) گارانتی

    مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد) اکنون چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت چرم فاخر اقدام نماید.