شرایط ضمانت و کارت گارانتی محصولات چرم فاخر

– کیفیت چـرم و دوخت کلیه محصولات به مدت یکـسال از زمان خرید ، که در فاکتور خرید و کارت گارانتی محصول درج شده است توسط گروه تولیدی چرم فاخر تضمین می گردد .
– کلیه ی یراق آلات استفاده شده در ساخت کالا به مدت 6 مـاه از زمان خرید ، که در فاکتور خرید و کارت گارانتی محصول درج شده است توسط گروه تولیدی چرم فاخر تضمین می گردد .
– چرم طبیعی دارای دوام و طول عمر زیادی می باشد ولی در اثر استفاده نامناسب و یا تماس فیزیکی با اجسام سخت و نوک تیز امکان ایجاد خط و خش و یا رنگ پریدگی برروی سطح چرم (مخصوصا لبه های چرم) وجود دارد که این مساله امری اجتناب ناپذیر است لذا در استفاده از این محصول دقت لازم را بعمل آورید .
– در بعضی از قسمت های کـیف بویژه دسته ی کیف بدلیل تعریق دست امـکان کـدر شدن و رنگ پریدگی وجـود دارد. همچنین لبه های کیف که در معرض تماس فیزیکی بیشتری می باشند مستعد ساییدگی و تغییر رنگ خواهند بود که البته این مساله تا حدودی با استفاده از واکس مخصوص چرم قابل ترمیم خواهد بود .
– از قرار دادن طولانی مدت محصولات چرمـی در کیسه پلاستیکی و یا نگهداری در مکان های مرطوب جدا خودداری کنید.
– محصولات چرمی به هیچ وجه قابل شست و شو نمی باشند ، لذا همواره از تماس این محصول با هر گونه عطر و ادکلن مواد اسیدی ، جوهر خودکار ، رنگ ، آب و هرگونه مایعات و مواد شوینده جلوگیری کنید .
– جهت افزایش طول عمر چرم بصورت منظم (ماهیانه) با استفاده از واکس و لوسیون مخصوص سطح چرم را پولیش کنید.

کارت گارانتی و ضمانت نامه محصولات چرم فاخر

نمونه کارت گارانتی و ضمانت نامه محصولات چرم فاخر