دانستنیها

نحوه شارژ کردن کیف پول حساب کاربری

جهت استفاده کردن از کیف پول و شارژ کردن حساب کاربری خود ، ابتدا باید در فروشگاه چرم فاخر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید ،
نکته : مزیت استفاده از قابلیت شارژ کردن کیف پول برای مشتریانی می باشد که قصد خرید از چند کارت مختلف را دارند ، با این قابلیت می توانند با شارژ کردن حساب کاربری خود توسط یک یا چند کارت مختلف نسبت به خرید اقدام نمایند .

گام اول : ابتدای همانند تصویر زیر بر روی عبارت ( ثبت نام/ورود ) کلیک نمائید .


گام دوم :
اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید از قسمت A نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمائید و با فشردن گزینه ورود وارد حساب کاربری خود شوید .
ضمنا اگر قبلا ثبت نام کرده اید و رمز عبور خود را فراموش کرده اید با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور جدید را از طریق ایمیل خود دریافت نمائید .
اگر هنوز ثبت نام نکرده اید از قسمت B گزینه ثبت نام را انتخاب کنید .


گام سوم :
بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید با انتخاب گزینه حساب من در بالای سایت همانند تصویر زیر با انتخاب گزینه کیف پول من می توانید اقدام به شارژ حساب خود کنید .


گام چهارم :
در این قسمت با انتخاب گزینه افزایش مبلغ کیف پول و درج مبلغ دلخواه در کادر مبلغ (تومان) و انتخاب گزینه افزودن می توانید حساب خود را شارژ نمائید .

 


گام آخر : در این قسمت نیز با ثبت مشخصات فردی خود از جمله نام ، نام خانوادگی و … و هم چنین انتخاب یکی از درگاه های بانکی فعال گزینه پرداخت را انتخاب نمائید تا به درگاه بانکی متصل شوید .


پس از انجام پرداخت ، این مبلغ در حساب کاربری شما شارژ می شود و شما می توانید با مجموع مبلغی که در حساب کاربری خود شارژ کرده اید نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمائید .

کارشناسان ما همواره در خدمت شما عزیزان هستند ، اگر سوالی داشتید می توانید از طریق لوگوی واتساپ که در پائین سایت قرار دارد و یا با شماره هایی که در بالای صفحه درج شده بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *